logo

Kunderådgiver til byens nyeste Lakk- og Karosseriverksted

Kunderådgiver til byens nyeste Lakk- og Karosseriverksted

Frist: Snarest  |  Ansettelsesform: Fast  | Sted: Drotningsvik

SandeGruppen er en av de største bilforhandlerne i Bergen og en ledende aktør i markedet. Vi har avdelinger i Åsane og Drotningsvik og er i dag forhandler av merkene  MazdaNissanSubaru, SsangYong og MG. I løpet av året vil også Seres bli en del av vår kvalitetsportefølje.

Med over 110 medarbeidere fordelt på salg nybil og bruktbil, bilutleie, autoriserte merkeverksteder, MECA verksted, delelager, klargjøring samt skadesenter tilbyr vi et komplett spekter av biltjenester. Et bredt tilbud, topp kompetanse og gode systemer sørger for at vi kan følge opp våre kunder gjennom hele bilholdet.

Sommeren 2021 står et helt nytt bygg klart i Drotningsvik og vi ser frem til å flytte inn med et topp moderne Lakk- og Karosseri verksted, elbil-verksted, delelager, klargjøring samt eget kundemottak. Det nye bygget vil også få egen salgsavdeling for noen av bilmerkene i vår kvalitetsportefølje. Når bygget står ferdig vil det, sammen med eksisterende bygg, gi oss et bilanlegg i Drotningsvik på over 10.000 m2.

Drivkraften vår handler om hva SandeGruppen står for. Kvalitet og høy kundeservice i alle ledd – hver dag!

Med åpning av et helt nytt og topp moderne Lakk- og Karosseri verksted i Drotningsvik ser vi nå etter en dyktig og engasjert kunderådgiver med høy serviceinnstilling!

Her vil du få en spennende arbeidsdag med mange utfordringer. Vi søker en kollega som ønsker å gjøre en forskjell for kunden, som liker å etablere kontakt med nye mennesker og som gjør alt for at kunden skal få en god opplevelse i kontakt med oss. Sammen med resten av teamet i kundemottaket har du som mål om at dere sammen skal bygge en «det fixer vi selvfølgelig» kultur. Du drives av å skape og gi gode kundeopplevelser!

Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:

  • Delaktig i daglig drift av kundemottak og verksted
  • Fordeling og oppfølging av jobber
  • Registrering og fakturering
  • Oppfølging av kunder
  • Oppfølging av forsikringsselskap
  • DBS taksering


Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra kundemottak
  • Flytende norsk, skriftlig og muntlig – gode engelskkunnskaper
  • Førerkort klasse B


Personlige egenskaper:

  • Høy serviceforståelse
  • God systemforståelse og lett for å lære/sette seg inn i nye systemer
  • Nøyaktig og kvalitetsbevisst
  • Arbeider målrettet og strukturert
  • Liker å jobbe i team
  • Trives i en til tider hektisk hverdag og god til å håndtere flere ting samtidig


Vi tilbyr:

  • Utfordrende stilling hos en av de største bilforhandlerne i Bergen
  • En solid virksomhet med sterkt eierskap og med store ambisjoner for fremtiden
  • Varierte oppgaver – mulighet for personlig utvikling
  • Hyggelig arbeidsmiljø
  • Fokus på HMS
  • Kantineordning
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Pensjons- og forsikringsordninger

 

Har du lyst til å bli en del av SandeGruppen? Da oppfordrer vi deg til å søke og bli med oss inn i fremtiden. I tillegg til CV og attester ønsker vi et kort søknadsbrev hvor du forteller kort om deg selv og din motivasjon for stillingen. 

Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende for intervju. Oppstart etter avtale.

Har du spørsmål til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Driftssjef Karstein Larsen på telefon 924 45 638. Alle henvendelser og søknader behandles konfidensielt.

loading