
202 HK DLX El-varebil
Nissan Townstar
Pris ved kontantkjøp
Fra kr 387 800,-
eks. mva
Priseksempel lån
Månedspris
Egenkapital
kr 4 258,-*
kr 0,-
Leasing
Startleie
(Lav månedsleie)
kr 1 379,- f.t.**
kr 85 000,-
Leasing
Startleie
(Lavt innskudd)
kr 2 478,- f.t.**
kr 46 000,-
Inkl. vinterhjul
Utvalgte funksjoner/utstyr
- 122 HK
- Normallading 7-11kW
- 22kW AC-lading
- 80kW hurtiglading
- Tilhengerfeste 1500kg
- Automatisk klimaanlegg
- Cruisekontroll
- Vindusvisker med regnsensor
- Elektronisk parkeringsbrems
- Oppvarmet frontrute og bakrute
- eCall
- Intelligent front nødbrems
- Skillevegg med vindu
122 hk
motoreffekt
45 kWt
batteri
Opptil
291 km
WLTP, blandet kjøring
Forbehold om endelig kredittgodkjennelse og eventuelle feil i annonsen. Tilbudet gjelder t.o.m. 31.07.25.
*Lånerente gjelder for Mazda MX-30 Makoto. Md. beløp å betale periode 1 i 3 år 4 258kr, Md. beløp i periode 2 i 2 år 4 523 kr, Bilpris 238 400 kr, Egenkapital 0 kr, Etab./ tinglysingsgeb. 5 225 kr, Md. Termingeb. 95 kr, Lånebeløp inkl. etab. – / tinglysingsgeb. 243 625 kr, o/5 år, Flytende nom. kampanjerente i 3 år 0,99 %, deretter Flytende nom. produktrente i 2 år f.t. 6,99 %, Eff. rente f.t. 3,58 %, Kostnad 23 440 kr, Totalt 261 840 kr. Både kampanje- og produktrente er flytende og følger normal renteutvikling i hele låneperioden, og vil aldri bli lavere enn 0,05%. Renten kan endres ved utbet. tidsp., hvis det har vært. renteendringer mellom søknadstidsp. og utbet. tidsp. Lån fra DNB Bank ASA som tar pant i bilen som sikkerhet. Forbehold om endelig kredittgodkjennelse. Tilbudet gjelder t.o.m. 31.01.25/ begrenset antall. Veiledende kundepris levert Bergen gjelder Mazda MX-30 Makoto. Forbruk komb.: 17,9 kWt/100 km (WLTP). CO2-utslipp 0 g/km. El. rekkevidde avhenger av kjørestil, veiforhold, utetemperatur, varme/klimaanlegg og forhåndstemperering. Bildene som er vist her er kun for illustrerende formål, og kan avvike fra modellens standardspesifikasjoner.
**Startleie 85 000 kr /etabl. geb.
4 995 kr, md. leie 1 379 kr og tot. pris 139 639 kr vil variere med rentenivået, bilpris 268 400 kr. Flytende nominell rente f.t. 0,99%. 3 års bindingstid, kjørelengde 36 000 km. Mnd. leien kan endres ved utbet. tidspunktet, hvis det har vært endringer i rente, pris, avgifter mellom søkn. tidsp. og utbet. tidsp. Leien er beregnet med flytende rente og følger normal renteutvikling i hele leieperioden, og renten vil aldri bli lavere enn 0,05 %. Leiekontrakt fra DNB Bank ASA som eier bilen. Forbehold om endelig kredittgodkjennelse og eventuelle feil i annonsen. Gjelder farge Artic White. Lavt innskudd Startleie 46 000 kr /etabl. geb.
4 995 kr, md. leie 2 478 kr og tot. pris 140 203 kr vil variere med rentenivået, bilpris 268 400 kr. Flytende nominell rente f.t. 0,99%. 3 års bindingstid, kjørelengde 36 000 km. Mnd. leien kan endres ved utbet. tidspunktet, hvis det har vært endringer i rente, pris, avgifter mellom søkn. tidsp. og utbet. tidsp. Leien er beregnet med flytende rente og følger normal renteutvikling i hele leieperioden, og renten vil aldri bli lavere enn 0,05 %. Leiekontrakt fra DNB Bank ASA som eier bilen. Forbehold om endelig kredittgodkjennelse og eventuelle feil i annonsen. Gjelder farge Artic White.
LES MER
Drevet av fremtidsrettet tenkning
Helt nye Nissan Townstar EV er renere, stillere og billigere å kjøre og får kraft fra et 45 kWt batteri koblet til en 122 hk / 245 Nm elektrisk motor. Hold virksomheten din i gang hele dagen, på alle veier: Den tilbyr opptil 291 km WLTP blandet kjøring. Batteriet er væskeavkjølt for å optimalisere ladeeffektiviteten.
Fremtiden er elektrisk
Plass til å jobbe, slappe av eller bare nyte turen
Lagring av A4-Blokk
På toppen av dashbordet
Funksjon på sitt beste
Passer til jobben hver gang
Passer perfekt til ditt behov
Åpen for alle muligheter
Bakdøråpning og pallelasting
Smartere enn den gjennomsnittlige varebilen
Teknologi som hjelper deg
Passer på deg
Aktiver ProPILOT Assist for å la varebilen automatisk følge bilen foran med en forhåndsinnstilt avstand og holde deg midt i filen (selv rundt en slak sving). ProPILOT Assist kan til og med stoppe bilen helt i tråd med trafikken, og deretter tilpasse hastigheten når trafikken beveger seg igjen.